مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:252022-11-23دانش

انتقاد استاندار گیلان از ویلاسازی ها در برخی مناطق روستایی


استاندار گیلان، با انتقاد از ویلاسازی ها در برخی مناطق روستایی گیلان، افزود: به جای ویلاسازی در مناطق گردشگری و روستایی گیلان باید با جذب سرمایه گذار، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با انتقاد از ویلاسازی ها در برخی مناطق روستایی گیلان، افزود: به جای ویلاسازی در مناطق گردشگری و روستایی گیلان باید با جذب سرمایه گذار، نسبت به تقویت زیرساخت های گردشگری اقدام کرد.

اسدالله عباسی در همایش پیشگامان رهایی که به مناسبت دوم آذر، سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، در جمع دانشجویان بسیجی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج را یکی از تصمیمات هوشمندانه و نوآورانه حضرت امام خمینی(ره) خواند و با اشاره به رویکرد و ماهیت مردمی بسیج، افزود: بسیج از بطن مردم است و تمام اقدامات و عملکردش در راستای خدمت صادقانه به مردم و رفع محرومیت ها ترسیم شده است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس صحنه تمام عیار رزمایش بسیجیان جان بر کف برای دفاع از کیان اسلامی بود.

استاندار گیلان بر تقویت سواد گفتمان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در دانشگاه ها با الگوی پذیری از رویکرد بسیجی در مسئله کرسی های آزاداندیشی و جهاد تبیین با بهره گیری از منویات رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار گیلان از ویلاسازی ها در برخی مناطق روستایی

انتقاد استاندار گیلان از ویلاسازی ها در برخی مناطق روستایی